Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 27 december 2012 22:05

  Komentera om den blev snygg ;)

Av Lisa - 17 december 2012 19:44

Hej kommer in te lägga upp en bild nu men jag har min pappas dator för polisen tog min mobil och dator :(((((

Så jätte ledsen men det är så roligt att så många kollar på min blogg och så men spelar Starstable nu och på torsdag är det jullov så ass bra och roligt och jag har klätt julgrannen i dag var oxå roligt :) Och lite frågor som jag fått.




1/Sommar eller höst. Höst för fyller år då.

2/Dator/tv. Dator.

3/Shoppa/julafton. Julafton.



Så svar på era frågor :) Puss o kram ///Lisa


Av Lisa - 1 december 2012 20:12

       

I dag kom det mycket snö och just nu är jag på dico på Starstable så aa men komentera gärna och skriv frågor typ snö eller sommar Aaa nåt sånt gö det plizz tack för ni följer den här bloggen :) :)

Av Lisa - 1 december 2012 16:28

  Bästa som har hänt :)

Av Lisa - 1 december 2012 15:21

   

Ovido - Quiz & Flashcards